Frequently Asked Questions (FAQ)
Zamówienie i produkty
Możesz łatwo złożyć zamówienie, wykonując następujące kroki:
- Wyszukaj żądane produkty za pomocą menu u góry naszej witryny lub paska wyszukiwania
- Dodaj żądane produkty do koszyka
- Przejdź do koszyka i przejrzyj listę produktów. Tutaj możesz zmienić ilość każdego produktu
- Przejdź do koszyka i płatności
- Wybierz adres i preferowaną opcję płatności
- Dokonaj płatność
- Zrobione! Zamówienie jest przygotowywane do wysyłki
Podczas realizacji zamówienia możesz wybrać jedną z dwóch opcij opłaty – Przelewy24 lub zwykły przelew na nasze konto bankowe.
W ofercie mamy 5 standardowych połączeń kolorystycznych, w których dostępne są nasze półkotapczany:
- biały/biały połysk
- biały/biały mat
- biały/szary połysk
- dąb country/biały połysk
- szary/biały dąb monaco
. Ceny różnią się w załeżności od wybranej kolorystyki w opcjach produktu.
Tak, jest to możliwe, w zasadzie twoje zamówienie może zostać zrealizowane w każdym wybranym przez Ciebie kolorze, ale wtedy cena będzie inna. W przypadku chęci złożenia zamówienia na półkotapczan w innym kolorze prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
UWAGA: Przed rozpoczęciem montażu produktów należy zweryfikować stan elementów. Jeżeli któryś z elementów produktu jest uszkodzony, należy odstąpić od montażu produktu i złożyć reklamację. Montaż produktu w oparciu o uszkodzone elementy oznacza akceptację ich stanu przez Kupującego, co powoduje, że reklamacja uszkodzonych elementów może nie zostać uznana przez Sprzedającego lub Gwaranta.
Przed przystąpieniem do montażu mebli należy sprawdzić ich stan. Należy również zadbać o odpowiednie podłoże w szczególności: podłoga oraz ściana na której zostanie zamontowany produkt, powinny być wypoziomowane.
Oznacza to, że przed podjęciem działań, należy sprawdzić ściany oraz podłogę w zakresie których będą przeprowadzane prace. Powinny być one równe, wykonane z takich materiałów, by można było w nich umieścić odpowiednie mocowanie. Należy zwrócić również uwagę na rozłożenie gniazd elektrycznych.
Uwaga: Półkotapczany Invento koniecznie muszą być przymocowane do ściany nośnej (nie może być to ściana z karton-gipsu). Z łóżka można korzystać tylko w stanie zabezpieczonym!
W pomieszczeniu powinno być wystarczająco miejsca na rozłożenie paczek oraz elementów, tak aby nie stwarzać zagrożenia np. potknięciem.
Ze względów bezpieczeństwa należy ustawić meble na nieśliskim podłożu. Meble pracujące na siłownikach np. półkotapczany, mogą ulegać delikatnym przesunięciom ze względu na ich specyfikację pracy (otwieranie-zamykanie). Dlatego zaleca się ostrożność w użytkowaniu oraz ustawienie mebli na podłożu uniemożliwiającym ruch mebla. W przypadku stwierdzenia wszelkich nieprawidłowości przed montażem oraz zaniedbań wynikających z powyższego, przyszłe reklamacje mogą nie zostać uznane przez Sprzedającego lub Gwaranta.
Trudność montażu oceniana jest na 7/10. Do każdego naszego produktu dołączona jest przejrzysta i bardzo czytelna instrukcja montażu.
Nasze łóżka w szafie przeznaczone są do codziennego użytku. Przy prawidłowym montażu, instalacji i prawidłowym użytkowaniu łóżko ma służyć nawet 10 lat.
Materace, które można zamówić w komplecie z półkotapczanem z naszej oferty – to wysokiej jakości materace od znanego producenta – firmy HILDING. Są one idealnie dopasowane wymiarowo oraz wagowo do półkotapczanów Inventa.
Łóżka w szafie produkowane są przez nas w Polsce i są w pełni zgodne ze wszystkimi normami UE. Posiadają wszystkie certyfikaty bezpeczeństwa.
Z reguły nie dostarczamy dostawek i nadstawek osobno, ale możemy zrobić wyjątek. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Wysyłka i dostawa
Jeśli otrzymałeś niekompletne zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Sprawdzimy zamówienie i jak najszybciej dostarczymy brakujący lub zepsuty w trakcie dostawy element.
Zamówienie złożone w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) przed godziną 16:00, zostanie wysłane w ciągu dwóch dni roboczych. Produkty, których nie ma w magazynie, zostaną wysłane zaraz po ich wyprodukowaniu i sprawdzeniu przez nasz dział kontroli jakości.
W przypadku zamówienia towaru dostępnego na naszym magazynie czas realizacji wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. Jeśli produktu nie ma na magazynie, realizacja zamówienia zajmie maksymalnie 2 tygodnie.
Półkotapczany wysyłamy na palecie.
Oznacza to, że na osiedlach mieszkaniowych nie mogą występować ograniczenia wjazdu dla pojazdów ciężarowych. Kurier nie dostarczy towaru do miejsca, gdzie jest utrudniony dojazd lub nie ma możliwości bezpiecznego rozładowania palety z samochodu kurierskiego.
Wykonanie czynności wniesienia towaru do mieszkania leżą po stronie kupującego.
Reklamacje i zwroty
Meble zmontowane nie mogą zostać zwrócone. Zwroty są możliwe jedynie w nienaruszonych kartonach firmowych z naszą etykietą. Uszkodzone, rozerwane pudełko bez naszej etykiety firmowej nie jest więc akceptowane przez dostawcę.
Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
Podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt? – w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt
Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy Jednoosobowych Działalności Gospodarczych)
Wszystkie produkty sprzedawane za pośrednictwem sklepu MaximaHouse.pl są objęte gwarancją dystrybutora lub producenta. Sprzedający nie udziela odrębnej gwarancji na Produkty. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z rękojmi.
W przypadku zgłoszenia przez Kupującego wady produktu w ramach gwarancji, wyboru sposobu usunięcia wady lub naprawy dokonuje Sprzedający.
Zgłoszenia wady fizycznej produktu w ramach gwarancji należy dokonać w terminie 14 dni od wykrycia wady. Zgłoszenia należy dokonać za pomocą formularza reklamacyjnego lub pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedającego.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie. Gwarancją nie są objęte nie zgłoszone przy odbiorze uszkodzenia mechaniczne (zarysowania, ubicia, pęknięcia), uszkodzenia elementów szklanych (pęknięcia, ubicia) , uszkodzenia przy montażu (przebicie kołka) oraz wynikłe z nieprawidłowego użytkowania (stosowanie środków chemicznych).
UWAGA: Przed rozpoczęciem montażu produktów należy zweryfikować stan elementów. Jeżeli któryś z elementów produktu jest uszkodzony, należy odstąpić od montażu produktu i złożyć reklamację. Montaż produktu w oparciu o uszkodzone elementy oznacza akceptację ich stanu przez Kupującego, co powoduje, że reklamacja uszkodzonych elementów może nie zostać uznana przez Sprzedającego lub Gwaranta.
Jeżeli produkt sprzedany za pośrednictwem Sklepu ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedającego. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania produktu przez Kupującego.
W przypadku gdy produkt kupiony za pośrednictwem Sklepu ma wadę, Kupujący na prawach konsumenta może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach dotyczących ustawy o prawach konsumenta. Sprzedający odpowiada przed Konsumentem z tytułu braku zgodności towaru z umową za wadę fizyczną produktu, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania produktu Kupującemu.
Jeżeli Kupującym jest Przedsiębiorca nieposiadający praw konsumenta, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami
popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru produktu. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką produktu ponosi Kupujący.
Zgodnie z artykułem 76 prawa przewozowego przyjęcie przesyłki bez zgłoszenia zastrzeżeń (uszkodzeń opakowania) kurierowi może stanowić powód do odrzucenia reklamacji. Zachęcamy do dokładnego sprawdzenia przesyłki przy odbiorze nawet gdy kurier naciska że mu się spieszy.
UWAGA: W przypadku zmontowania/złożenia produktu przeznaczonego do
samodzielnego montażu, jego demontaż i przywrócenie do stanu
pierwotnego może spowodować zmniejszenie wartości produktu z winy
Kupującego.
Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy produkt musi być kompletny. Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany produkt tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy lub dostarczenia jej w stanie niekompletnym Sprzedającemu przysługuje prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania.
Czas realizacji zamówienia jest sumą czasów kolejnych etapów dotyczących jego realizacji. Na czas realizacji składają się:
– czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty na koncie w przypadku płatności przelewem/online/rat
– czas potrzebny na wysyłkę towaru
– czas potrzebny na dostawę towaru – czas w jakim kurier dostarcza towar
Czas realizacji podawany i liczony jest w dniach roboczych – jest to czas orientacyjny. Firmy kurierskie zastrzegają, że podany termin dostawy nie jest gwarantowany i może ulec zmianie z przyczyn logistycznych (awaria samochodu , warunki atmosferyczne itp.). Zmiana taka co do zasady nie jest podstawą do reklamacji i w razie ewentualnych zmian firma kurierska z reguły będzie kontaktować się w sprawie terminu.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Artykuł 16 lit. c dyrektywy 2011/83/UE zakazuje ustanawiania w ustawodawstwie krajowym prawa konsumenta do odstąpienie od umowy przewidującej dostawę towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych. Oznacza to, że jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego na zamówienie.