Frequently Asked Questions (FAQ)

Jak mogę złożyć zamówienie?

Możesz łatwo złożyć zamówienie, wykonując następujące kroki:

  • Wyszukaj żądane produkty za pomocą menu u góry naszej witryny lub paska wyszukiwania
  • Dodaj żądane produkty do koszyka
  • Przejdź do koszyka i przejrzyj listę produktów. Tutaj możesz zmienić ilość każdego produktu
  • Przejdź do koszyka i płatności
  • Wybierz adres i preferowaną opcję płatności
  • Dokonaj płatność
  • Zrobione! Zamówienie jest przygotowywane do wysyłki
Jakie są opcje płatności?

Podczas realizacji zamówienia możesz wybrać jedną z dwóch opcij opłaty – Przelewy24 lub zwykły przelew na nasze konto bankowe.

Jakie kolory są dostępne?

W ofercie mamy 5 standardowych połączeń kolorystycznych, w których dostępne są nasze półkotapczany:

  • biały/biały połysk
  • biały/biały mat
  • biały/szary połysk
  • dąb country/biały połysk
  • szary/biały dąb monaco

. Ceny różnią się w załeżności od wybranej kolorystyki w opcjach produktu.

Czy mogę zamówić łóżko w kolorze innym niż standardowe?

Tak, jest to możliwe, w zasadzie twoje zamówienie może zostać zrealizowane w każdym wybranym przez Ciebie kolorze, wtedy ale cena będzie inna. W przypadku chęci złożenia zamówienia na półkotapczan w innym kolorze prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Jak trudny jest montaż?

Trudność montażu oceniana jest na 7/10. Do każdego naszego produktu dołączona jest przejrzysta i bardzo czytelna instrukcja montażu.

Jak długo będzie służył półkotapczan przy codziennym jego użytkowaniu?

Nasze łóżka w szafie przeznaczone są do codziennego użytku. Przy prawidłowym montażu, instalacji i prawidłowym użytkowaniu łóżko ma służyć nawet 10 lat.

Jakie materace dostarczacie?

Materace, które można zamówić w komplecie z półkotapczanem z naszej oferty – to wysokiej jakości materace od znanego producenta – firmy HILDING. Są one idealnie dopasowane wymiarowo oraz wagowo do półkotapczanów Inventa.

Gdzie są produkowane półkotapczany?

Łóżka w szafie produkowane są przez nas w Polsce i są w pełni zgodne ze wszystkimi normami UE. Posiadają wszystkie certyfikaty bezpeczeństwa.

Czy szafki boczne i nadstawki można zamawiać osobno?

Z reguły nie dostarczamy dostawek i nadstawek osobno, ale możemy zrobić wyjątek. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Nie otrzymałem zamówienia. Co powinienem zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, koniecznie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając szczegóły zamówienia. Śledzimy przesyłkę i postaramy się  jak najszybciej rozwiązać problem .
Brakuje elementu w komplecie. Czy go dostanę?

Jeśli otrzymałeś niekompletne zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Sprawdzimy zamówienie i jak najszybciej dostarczymy brakujący lub zepsuty w trakcie dostawy element.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienie złożone w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) przed godziną 16:00, zostanie wysłane następnego dnia roboczego. Produkty, których nie ma w magazynie, zostaną wysłane zaraz po ich wyprodukowaniu i sprawdzeniu przez nasz dział kontroli jakości.

Uwaga: czas dostawy może się zmienić ze względu na pandemię.

Jak szybko zastanie dostarczone zamówienie?

W przypadku zamówienia towaru dostępnego na naszym magazynie czas realizacji wynosi maksymalnie 3 dni robocze. Jeśli produktu nie ma na magazynie, realizacja zamówienia zajmie maksymalnie 2 tygodnie.

Jak są dostarczane zamówienia?

Półkotapczany wysyłamy na palecie.

Oznacza to, że na osiedlach mieszkaniowych nie mogą występować ograniczenia wjazdu dla pojazdów ciężarowych. Kurier nie dostarczy towaru do miejsca, gdzie jest utrudniony dojazd lub nie ma możliwości bezpiecznego rozładowania palety z samochodu kurierskiego.

Wykonanie czynności wniesienia towaru do mieszkania leżą po stronie kupującego.

Czy jest gwarancja?

Oczywiście, na wszystkie nasze produkty udzielamy standardowej 24-miesięcznej gwarancji.

Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?
Możesz śledzić swoje zamówienia przez kontakt z naszym działem obsługi klienta w sposób mailowy lub telefoniczny. 
Otworzyłem paczkę i wyrzuciłem karton. Czy nadal mogę wrócić?

Meble zmontowane nie mogą zostać zwrócone. Zwroty są możliwe jedynie w nienaruszonych kartonach firmowych z naszą etykietą. Uszkodzone, rozerwane pudełko bez naszej etykiety firmowej nie jest więc akceptowane przez dostawcę.

Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas

Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu

Podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt? – w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy Jednoosobowych Działalności Gospodarczych)

Jakie są dostępne opcje zwrotu pieniędzy?
Jest to standardowa procedura uiszczenia opłaty w formie zwrotu na konto bankowe. Wszystkie warunki zwrotu można znaleźć na naszej stronie Regulamin sklepu. Możesz omówić żądaną opcję zwrotu pieniędzy, kontaktując się z działem obsługi klienta.