Frequently Asked Questions (FAQ)

Możesz łatwo złożyć zamówienie, wykonując następujące kroki:

  • Wyszukaj żądane produkty za pomocą menu u góry naszej witryny lub paska wyszukiwania
  • Dodaj żądane produkty do koszyka
  • Przejdź do koszyka i przejrzyj listę produktów. Tutaj możesz zmienić ilość każdego produktu
  • Przejdź do koszyka i płatności
  • Wybierz adres i preferowaną opcję płatności
  • Dokonaj płatność
  • Zrobione! Zamówienie jest przygotowywane do wysyłki

Podczas realizacji zamówienia możesz wybrać jedną z dwóch opcij opłaty – Przelewy24 lub zwykły przelew na nasze konto bankowe.

W ofercie mamy 5 standardowych połączeń kolorystycznych, w których dostępne są nasze półkotapczany:

  • biały/biały połysk
  • biały/biały mat
  • biały/szary połysk
  • dąb country/biały połysk
  • szary/biały dąb monaco

. Ceny różnią się w załeżności od wybranej kolorystyki w opcjach produktu.

Tak, jest to możliwe, w zasadzie twoje zamówienie może zostać zrealizowane w każdym wybranym przez Ciebie kolorze, ale wtedy cena będzie inna. W przypadku chęci złożenia zamówienia na półkotapczan w innym kolorze prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Trudność montażu oceniana jest na 7/10. Do każdego naszego produktu dołączona jest przejrzysta i bardzo czytelna instrukcja montażu.

Nasze łóżka w szafie przeznaczone są do codziennego użytku. Przy prawidłowym montażu, instalacji i prawidłowym użytkowaniu łóżko ma służyć nawet 10 lat.

Materace, które można zamówić w komplecie z półkotapczanem z naszej oferty – to wysokiej jakości materace od znanego producenta – firmy HILDING. Są one idealnie dopasowane wymiarowo oraz wagowo do półkotapczanów Inventa.

Łóżka w szafie produkowane są przez nas w Polsce i są w pełni zgodne ze wszystkimi normami UE. Posiadają wszystkie certyfikaty bezpeczeństwa.

Z reguły nie dostarczamy dostawek i nadstawek osobno, ale możemy zrobić wyjątek. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, koniecznie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając szczegóły zamówienia. Śledzimy przesyłkę i postaramy się  jak najszybciej rozwiązać problem .

Jeśli otrzymałeś niekompletne zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Sprawdzimy zamówienie i jak najszybciej dostarczymy brakujący lub zepsuty w trakcie dostawy element.

Zamówienie złożone w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) przed godziną 16:00, zostanie wysłane w ciągu dwóch dni roboczych. Produkty, których nie ma w magazynie, zostaną wysłane zaraz po ich wyprodukowaniu i sprawdzeniu przez nasz dział kontroli jakości.

W przypadku zamówienia towaru dostępnego na naszym magazynie czas realizacji wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. Jeśli produktu nie ma na magazynie, realizacja zamówienia zajmie maksymalnie 2 tygodnie.

Półkotapczany wysyłamy na palecie.

Oznacza to, że na osiedlach mieszkaniowych nie mogą występować ograniczenia wjazdu dla pojazdów ciężarowych. Kurier nie dostarczy towaru do miejsca, gdzie jest utrudniony dojazd lub nie ma możliwości bezpiecznego rozładowania palety z samochodu kurierskiego.

Wykonanie czynności wniesienia towaru do mieszkania leżą po stronie kupującego.

Oczywiście, na wszystkie nasze produkty udzielamy standardowej 24-miesięcznej gwarancji.

Możesz śledzić swoje zamówienia przez kontakt z naszym działem obsługi klienta w sposób mailowy lub telefoniczny. 

Meble zmontowane nie mogą zostać zwrócone. Zwroty są możliwe jedynie w nienaruszonych kartonach firmowych z naszą etykietą. Uszkodzone, rozerwane pudełko bez naszej etykiety firmowej nie jest więc akceptowane przez dostawcę.

Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas

Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu

Podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt? – w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy Jednoosobowych Działalności Gospodarczych)

Jest to standardowa procedura uiszczenia opłaty w formie zwrotu na konto bankowe. Wszystkie warunki zwrotu można znaleźć na naszej stronie Regulamin sklepu. Możesz omówić żądaną opcję zwrotu pieniędzy, kontaktując się z działem obsługi klienta.